CURSOS PER A ESCOLES - ARTESÀ PER UN DIA
PROPOSTA EDUCATIVA PER A NENS/ES
El taller de ceràmica L'Esbarzer proposa i ofereix una interessant i innovadora proposta educativa, que permet que nois i noies de primària (de 6 a 12 anys) visquin intensament el màgic món de la ceràmica i alhora puguin desenvolupar la creativitat.
L'experiència consta de dues parts: una demostració de torn i la realització d'una peça de fang per a cada alumne.
Horaris:
Tots els matins laborables i una durada aproximada de dues hores.
Preu:
5€ / alumne (inclosa la peça cuita).
Aquest preu no inclou el desplaçament ni les despeses d'enviament.
Funcionament:
Els cursos tindran lloc als centres educatius. El material i instruments necessaris per al taller estan inclosos en el preu i els assumeix el tallerista.
El taller de ceràmica l´Esbarzer es desplaça amb els nens i nenes de l´Escola Llavorsí, al Pallars ( 2018)
Activitat: Realització d´una ovella. Demostració de torn i realització de bols i cilindres.
Visita dels nens/es del primer curs de l'Escola Ramon Faus i Esteve de Guissona al taller de ceràmica L'Esbarzer (curs 2012-13).
Activitat: Realització d'un lleó. Demostració de torn i realització d'una tetera conjunta.